Aanschaf op maat
Eindeloze mogelijkheden
Van eigen rijder tot multinational
We hebben drie soorten klanten: de grote transporteurs, de eigen rijders (die zich met hun eigen wagen laten inhuren) en de eigen vervoerders (de bakker die zelf zijn brood vervoert). Dat zijn heel verschillende mensen, met wie we verschillend omgaan. De fleet owner kijkt heel zakelijk naar zijn planning, de eigen rijder hecht enorm aan zijn wagen en de eigen vervoerder wil zomin mogelijk gedoe. Die betaalt een bedrag per maand, waarvoor we alle zorgen uit zijn handen nemen.
Een eigen rijder heeft veel emotie bij zijn truck. Hij is er verliefd op. Dat zijn de trucks met extra lampen, extra chroom. Daar moeten we dus heel voorzichtig mee omgaan, het is z’n “meisje”. Hij gaat er misschien mee naar shows. Het is zijn werk én zijn hobby. Hoe anders is het voor de bakker, die zijn vrachtwagen ziet als een noodzakelijk kwaad. Liefde stopt hij in z’n brood. En de fleet owner is een inkoper, die benadert alles vanuit data.
Aan ons de taak om meteen te herkennen wie hier naar binnen stapt voor advies op reparatie.
Wij hebben een legio aan mogelijkheden voor de aanschaf van uw truck of trailer en helpen u graag met een persoonlijk advies op maat.
Financiering
Wij helpen jou graag
De aanschaf van een betrouwbare DAF Truck vergt al gauw een ton. Een heel serieus bedrag, zéker voor een startende zzp’er. Daarom is het goed te weten dat TB kan bemiddelen in een optimale financiering voor elke situatie. We hebben niet alleen jarenlange expertise in gebruikskosten, maar beschikken in onze consumententak ook over een eigen leasebedrijf. Zo kunnen we zinvol adviseren in zowel de financiële als technische aspecten van investeren in een DAF Truck of ( bedrijfs)wagen.
PACCAR Financial
Wij werken samen met PACCAR Financial. Zij bieden een volledig assortiment financieringsopties voor alle gangbare truck/trailer configuraties. Niet alleen flexibel maatwerk in financiering, maar ook de mogelijkheid om de financieringsbehoefte voor jouw complete voertuigcombinatie, inclusief trailer en opbouw, bij één bedrijf onder te brengen. Hierdoor worden jouw administratiekosten lager en de kredietmogelijkheden van jouw bedrijf geoptimaliseerd.
Meer weten?
Neem direct contact op met onze accountmanagers of vul onderstaand formulier in en wij nemen zo snel mogelijk contact met jou op.